تاپ تک

ساخت وبلاگ

اپل تصمیم گرفته است که در سری 14 آیفون ها از سیم کارت فیزیکی پشتیبانی نکند البته فقط در ایالات متحده آمریکا! با تکینیو همراه باشید.

 

 در آیفون های قبلی شاهد بودیم که در پارت نامبر آمریکا یعنی LL/A آیفون از یک سیم کارت فیزیکی استفاده میکند و برای سیم کارت دوم میتوانستید از eSim یا سیم کارت الکترونیکی استفاده کنید حالا اپل تصمیم گرفته که هر دو سیمکارت بدین صورت باشند که متاسفانه در ایران قابل دسترسی نیست . حال باید چه کرد؟

 

با توجه به عکس های منتشر شده کافیست تا فعلا از پارت نامبر های دیگر استفاده کرد تا بتوان از سیم کارت فیزیکی استفاده کرد.

نظر خود را در اینجا به اشتراک بگذارید

تاپ تک...
ما را در سایت تاپ تک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان toptech بازدید : 106 تاريخ : يکشنبه 27 شهريور 1401 ساعت: 16:43

پس از مدت های بسیاری که دیوایس های اندرویدی مجهز به صفحه نمایش همیشه روشن (Always - On display) بودند بالاخره اپل از این ویژگی بر روی آیفون های نسل 14 پرده برداشت ، با تکینیو همراه باشید تا تفاوت این تکنولوژی اپل را بررسی کنیم .

 

صفحه نمایش همیشه روشن به شما این امکان را می دهد که اطلاعات ساده ای همچون تاریخ و ساعت و نوتیفیکیشن ها را هنگامی که صفحه قفل است مشاهده کنید. به صورت معمول کل صفحه نمایش روشن نمی ماند و فقط قسمت های مهم نمایش داده می شوند . برای مثال در سری گوگل پیکسل شما فقط ساعت و تعدادی آیکون مشاهده می کنید که این ویژگی برای زمانی که نیاز دارید اطلاعات مهم را بدون برداشتن گوشی ببنید مفید است.

 

اپل سعی کرده است تا این حالت نرمال را تغییر دهد و در آیفون های 14 این ویژگی متفاوت است با تلاش اپل به جای یک صفحه نمایش همیشه روشن که اکثر قسمت های آن خاموش است شاهد صفحه نمایش همیشه روشنی هستیم که به طور کامل روشن است و فقط صفحه نمایش بسیار تاریک تر می باشد.

برای دیدن اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت تکینیو مراجعه کنید

تاپ تک...
ما را در سایت تاپ تک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان toptech بازدید : 105 تاريخ : دوشنبه 21 شهريور 1401 ساعت: 13:47

در رویداد اخیر اپل که ۲۵ شهریور در اپل پارک برگزار شد اپل واچ جدید با ظاهری مشابه نسل قبل اما با رنگ های بیشتر معرفی شد. با تکینیو همراه باشید.

پر فروش ترین گجت پوشیدنی جهان در سری جدید خود با دو رنگ جدید آبی تیره (Navy Blue) و قرمز (Product Red) عرضه می شود که به شایعات عرضه ی آیفون های ۲۰۲۰ با رنگ جدید آبی تیره دامن می زند.

اپل واچ سری ۶ توانایی اندازه گیری اکسیژن خون (Blood Oxygen Level) را که بسیاری منتظر معرفی آن بودند داراست همچنین روشنایی صفحه ی  همیشه روشن (Always On Display) اپل واچ سری ۶ به نسبت سری ۵ یک و نیم برابر شده است که به خوانا تر شدن صفحه کمک زیادی خواهد کرد. اگر به دیدن تصاویر و اطلاعات بیشتر تمایل دارید میتوانید از اینجا آن ها را ببینید

تاپ تک...
ما را در سایت تاپ تک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان toptech بازدید : 127 تاريخ : يکشنبه 13 شهريور 1401 ساعت: 17:21

آرامگاه حافظیه، مکانی زیبا و جذاب برای گردش بازدید کنندگانی است که هرروزه از آن دیدار می کنند. با تکینیو همراه باشید. 

مکان کنونی این آرامگاه در جنوب دروازه قرآن شهر شیراز در ابتدای خیابان گلستان قرار دارد. خیابان جلویی این آرامگاه با تصمیم شهرداری منطقه، سنگفرش شده است تا جذابی منطقه دوچندان شود.

بخش شمالی مجموعه

این بنا به سبک دوره کریم خان زند ساخته شده است و مقبره ی حافظ 1 متر از سطح زمین بالاتر است که دور آن با پله تزیین شده است و در آن فضای سبز کار شده است. در داخل سقف مقبره کاشی کاری شده است و با هشت ستون گنبد آن نگه داشته شده است. 

برای دیدن عکس ها می توانید اینجا کلیک کنید

تاپ تک...
ما را در سایت تاپ تک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان toptech بازدید : 121 تاريخ : دوشنبه 7 شهريور 1401 ساعت: 16:01

تام هالند بازیگر نقش پیتر پارکر در سری جدید فیلم Spider Man اولین عکس را از فیلم برداری این سری منتشر کرد.تام هالند با انتشار عکسی که روی ماسک لباس خود ماسک محافظتی زده بود به همه یادآور شد که در دوران شیوع ویروس COVID19 مسئولیت پذیر باشند.با تکینیو همراه باشید.

به نظر می رسد لباس شخصیت داستان همان لباسی است که در سری دوم این فیلم وجود داشت.هنوز اطلاعات جدیدی از این فیلم منتشر نشده است و اسم دقیقی هم برای آن انتخاب نکرده اند.

طبق اعلام قبلی این فیلم در تاریخ 17 دسامبر 2021(26 آذر 1400) اکران می شود.

نظر شما در باره ی این فیلم چیست؟  با ما به اشتراک بگذارید

تاپ تک...
ما را در سایت تاپ تک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان toptech بازدید : 135 تاريخ : چهارشنبه 2 شهريور 1401 ساعت: 15:50

خودرو جدید دیگنیتی، محصول جدید بهمن موتور، هم‌اکنون در تیپ پرایم وارد بازار کشورمان شده است اما بزودی در تیپ پرستیژ نیز عرضه می‌شود. تولید این ماشین از زمستان 1399 شروع شد اما از ابتدای بهار 1400 به تولیدانبوه رسیده است. این کراس‌اور جدید را باید یکی از مهم‌ترین محصولات استراتژیک بهمن موتور دانست چراکه در کنار خودرو فیدلیتی در بازه قیمتی میان‌رده به بازار ایران آمده و انبوهی از کراس‌اورهای کامپکت چینی را هدف گرفته است.حال با تکینیو همراه باشید تا در این مقاله، جدیدترین اخبار دیگنیتی به همراه مشخصات فنی و امکانات آنرا به شما می‌گوییم.

عرضه تیپ فول آپشن دیگنیتی پرستیژ

همزمان با اعلام اولین شرایط فروش خودرو دیگنیتی ویژه فروردین، حالا قیمت قطعی محصول جدید بهمن موتور نیز مشخص شده است؛ دیگنیتی پرایم که در زمستان 99 معادل 760 میلیون تومان قیمتگذاری شده بود، ولی الان با قیمت عجیب 749.5 میلیون تومان، فروخته می‌شود! به نظر می‌رسد که بهمن موتور، بدلایل بازاریابی و به مناسبت اولین عرضه آن به بازار، قیمت دیگنیتی را عمدا پایین نگه داشته است و در فروش‌های آتی، احتمالا باید منتظر قیمت رسمی بالاتری باشیم.

اما نکته جدیدتری که بهمن موتور درباره دیگنیتی اعلام کرده، عرضه آن در نسخه فول آپشن در سال 1400 است. به عبارت دیگر، دیگنیتی در ابتدا با تیپ «پرایم» عرضه می‌شود ولی از ماه‌های آینده، تیپ گران‌ترش با نام «پرستیژ» نیز به بازار ایران عرضه خواهد شد. تفاوت این دو تیپ‌ها هنوز اعلام نشده است.

تولید دیگنیتی با داخلی سازی 20 درصد

فروردین 1400: آقای علیمرادلو (مدیرعامل گروه بهمن) در حاشیه مراسم افتتاح کارخانه موتور سازی تیوان، ضمن اشاره به شروع تولید خودرو دیگنیتی، گفته که برای تعیین قیمت جدید دیگنیتی، منتظر تعیین تکلیف تعرفه‌های گمرکی برای قطعات CKD در سال 1400 هستیم.

مدیرعامل گروه بهمن همچنین گفته که هم‌اکنون تولید روزانه دیگنیتی 15 دستگاه بوده و تمامی مدل‌های پلاک‌شده و تحویلی به مشتریان، مونتاژ بهمن موتور هستند و با داخلی‌سازی 20 درصدی ساخته شده‌اند. خودرو دیگنیتی بهمن موتور با پشتیبانی 10 ساله برای خدمات پس از فروش، در ایران به تولید می‌رسد.
برای دیدن عکس های بیشتر می توانید به تکینیو مراجعه کنید

تاپ تک...
ما را در سایت تاپ تک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان toptech بازدید : 107 تاريخ : سه شنبه 1 شهريور 1401 ساعت: 17:05